29 Temmuz 2017 Cumartesi

Kot pantolondan şorta


Merhabaaaaa, 
Geçenlerde eşim "Akşam çocukları 'water garden'a götürelim." dedi. Bende hazırlıksız yakalandım, zaten oğlumun fazla şortu kalmamış, çoğu küçülmüş ve aksi gibi olanlarda kirlideydi. Kaç zamandır da ona alışveriş yapacaktım ama bir türlü kısmet olmadı. Neyse efenim, yoksa yaparız diyerek kotlarından birini gözüme kestirdim ve resimlerdeki gibi kesip biçtim. Yeter mi? Olmaz azıcık süslemekte lazım diyip, çok önceleri internetten aldığım bir kumaştan da bir adet gezegen ve bir adet yıldız keserek kumaş yapıştırıcısıyla yapıştırdım. Tüm işlem on dakika falan sürdü. Böyle uğraştırmamasına rağmen güzel sonuçlar veren işlere bayılıyorum. :) Aynı gün giydirdim ve eşime beğendin mi oğlunun şortunu diye sorduğumda; 'nereden aldın, çok güzel' dedi. :)
Umarım sizde beğenir ve denersiniz. 
Sevgilerle...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder