26 Kasım 2016 Cumartesi

Öncesi, sonrası :)

Hep bunu yapmak istemiştim :) Yaşasınnn... Artık benim de bir 'before-after'ım oldu. İşte evimizin demirbaşlarının değişimleri.
İşte ikea sandalyemiz ve bir ihtimal yaşı benden de büyük olabilecek olan gazeteliğimiz.





Rich marka pudra rengi kara tahta boyasıyla istediğim gibi kapanıncaya kadar üst üste boyadım. Tabi her katta tekrar boyamak için kurumasını bekledim. Stencilleri da yine aynı markanın sprey yapıştırıcısı ile sabitleyip, ponpon fırçayla siyah chalkpaint boyasıyla yaptım. Marilyn kesinlikle doğru seçim oldu bana kalırsa. Üzerini iki defa vernikledim, şimdilik bu şekilde kullanıyorum, henüz sıkıntı yok. Aslında üçüncü katı da sprey vernikle atmak istedim ama hem vaktim olmamıştı hem de olan vaktimde de üşenmiştim doğrusu, heh.
İkisinde de zımparalama işlemi yapmadım. Tabureyi zaten kızım sağolsun epey kirletmişti, gazetelik desen mobilya da en sevmediğim renge sahipti kendisi, artık tabii ki değil. Baktıkça içim açılıyor şimdi. :) Soldaki delikte bir zamanlar aydınlatması varmış sehpanın, orijinali nasıl  bir şeydi bilmiyorum ama çocuklar büyüyüp, kurcalamaktan vazgeçtikleri zaman (ki; asla öyle bir şey olmuyormuş, haberiniz olsun hah ha) ona da uygun bir şey yapmaya çalışacağım.
Fotoların tümü aşağıda...











Veee mikemmel sonuç :)
Aslında iki resmin arasındaki bir ton. Ne sondaki resim gibi açık ne de bir önceki gibi koyu. Işıktan fark etti herhalde renk farkları.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder